Тема: Розподіл води на Земля. Вода- джерело життя на Землі.
Параграф 1-2(друга частина)- Гідросфера.
Завдання: Уважно прочитати параграфи, заповнити сторінку 5, сторінка 8- намалювати схеиу надходження води до атмосфери. Сторінка 12- написати невеличкий віршований або прозовий твір "Гімн воді". До написаного гімну зробити ілюстрацію на сторінкі 14. Звернути увагу на такі поняття як: транспірація, метаболічна вода.
Завдання виконати 24 жовтня до 14-00!
Відповіді надсилати на пошту:
stukanovaolga1954@gmail.com
3 Листопада - КОНФЕРЕНЦІЯ:
Через платформу ZOOM:
Ідентефікатор- 2228060564
Код-пароль - 111.
Початок о 11-50!
Домашнє завдання:
Параграф 3-4, виконати завдання на сторінці 20-21.
Сторінка 28-29(Прочитати самостійно що таке транспірація).
Вислати вчителю таблицю на стр. 26.
Термін виконання: До кінця дня(до 20-00).
1. Параграф 5-6, сторінка 35(письмово).
Вислати до 09.11.2020
10.11.2020
Тема уроку: Сніговий покрив. Заметіль і хуртовини.
На уроках опрацювати: параграф 7, заповнити сторінки 44-45, на сторінці 46- вміти пояснити малюнок 7, на сторінці 47(розв язати задачи по зразку).
Параграф 8, сторінка 50( розв язати кросворд).
Якщо виникають питання, то пишіть або телефонуйте.
VIBER- 0965099719.
Пошта- stukanovaolga1954@gmail.com
13.11.2020
Тема уроку: Снігові лавини, боротьба з лавинною небезпекою.
Хід уроку:
2. Вміти відповісти на запитання на стор. 47.
3. Перевіряємо розв язання кросворду.
Вивчення нового матеріалу:
ПЛАН:
1. Що таке снігова лавина?
2. Яку небезпеку несуть лавини?
3. Як виникають лавини?
4. Із підручних матеріалів в домашніх умовах спробувати провести досліди і зробити висновок від чого залежить сходження лавин і чим воно викликано:
а) В горах.
б) Від стрімкості схилу гори.
в) Від стану поверхні гірського схилу.
г) Від вітру.
5. Стор. 55- заповнити. Придумати свої способи моделювання лавин.
6. Методи боротьби з лавинною небезпекою.
Домашнє завдання:
Параграф 9, сторінка 55, сторінка 56( 1 та 3).
Не всі вислали завдання на стор. 35, 47, 50.
Ці завдання оцінюються.
17.11.2020
Тема уроку: Лабороторна робота "Визначення відносної вологості повітря".
Хід уроку:
1. Перевірка Домашнього завдання. Задача номер 1 стор.68.
2. Підготовка до Л.Р:
а) мета роботи.
б) правила техніки безпеки при виконанні Л.Р.
3. Виконання Л.Р. Заповнюємо таблицю на стор. 70.
4. Зробити висновок.
5. Відповісти на додаткові завдання на стор. 70(1-2)
Завдання 3:
Якими методами можна зменшити відносну вологість повітря в приміщенні в холодну пору року?
В чому відмінність відносної вологості від абсолютної?
Відповіді на завдання 3-4, помістити на окремий аркуш і додати до роботи.
Домашнє завдання:
Повторити - параграф 10,11.
Стор. 69 задача 2.
20.11.2020
Тема уроку: Саммопріснення льоду(демонстраціч досліду).
Хід уроку:
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Вивчення нового матеріалу:
а) Що таке лід, кристалічна решітка льоду.
б) Залежність температури замерзання льоду від розчинених у воді солей.
в) Дослід. Замерзання прісної води і розчину солі.
г) Що таке саммопріснення льоду?
д) Переробка морськой води в промисловості.
3. Розв язування задачі:
Домашнє завдання:
1. Стор. 58-59.
2. Повторити параграф 6-7.
3. Підготувати матеріал "Цілющі властивості талої води".
2 УРОК:
Тема: Сніг. Значення снігового покриву для грунту і живих організмів.
План:
1. Що таке сніг?
2. Щя являють собою сніжинки?
3. Чому сніг скрипить під ногмами в лютий мороз?
4. Чи може сніг бути кольоровим?
5. Чому сніг має погану теплопровідність?
6. Що таке сніговий покрив?
7. Вплив снігового покриву на клімат, рельєф, життя рослин і тварин.
8. Вплив снігу на опади, вологість, температурний режим.
Використовувати параграф 6-7 та матеріали презентації.
Виклад основного матеріалу. Одна з найдивовижніших властивостей снігу – різноманітність і неповторність форм сніжинок. Як відомо, не існує двох сніжинок однакової форми. Проте вони мають ряд спільних ознак, за якими в 1954 році Комісією снігу та льоду Міжнародної асоціації наукової гідрології була розроблена Міжнародна класифікація снігу (рис. 1) [4].
" Асоціативний кущ записати в зошит.
24.11.2020
Тема: Цылющі властивості талої води. Підготовка до К.Р.
ПЛАН:
Актуалізація опорниз знань:
1.Чому лід прісний?
2. Як залежить температура замерзання води від розчинених в них солей.
3. Чому льодяна крига, утворена в морі, крихка?
4. Що таке самоопріснення льоду?
5. Чому в морозний день сніг репить під ногами?
6. Чому сніг, який щойно випав, білий?
7. Як пояснити прислів я "Багато снігу- багато хліба".
Цілющі властивості талої води:
(Повідомлення учнів).
Звертаємось до стор. 22-23 підручника. В зошитах записуємо коротко застосування цілющої води.
Підготовка до К.Р:
1. Що таку дейтерій, тритій?
2. Паковий-дрейфуючий?
3. Режеляція-відновлення льоду.
4. Припай- нерухомий лід.
5. Айсберги: столові, пірамідальні.
6. Задача:
Знайти масу снігової лавини довжиною а=8м., шириною в=6м., товщиною h=2м., якщо густина снігу 400кг\м3.
а) записуємо умову задачі:
б) записуємо формулу за якою розраховуємо масу.
в) Підставляємо числові значення в дану формулу.
Домашнє завдання:
1. Підготуватись до К.Р.
2. Взяти на урок географічні атласи
Тема: Води суші, Річка, витік, русло, річкова долина, гирло, річкова сиситема, вододіл. Повінь, паводок.
ПЛАН уроку:
1. Аналіз К.Р.
2. Вивчення нового матеріалу.
- Води сущі.
- Роль річок для цивілізації?(самостійно, 2 урок).
- Пісні вірщі про річки( 2 урок).
- Самі відомі річки на Землі?( використовуємо карту світу).
- Що спільного у всіх річок?
- Чому річки течуть?
- Чому правий берег крутіший лівого?
- Частини річок:
а) Виток.
б) Притоки.
в) Гирло.
д) Річкова система.
ж) Басейн річки.
з) Вододіл.
- Що таке повінь і паводок?
- Дельта річки.
2 урок:
1. Перший і другий пункти плану.
2. В робочий зошит записати основні частини річок з визначенням.
Допоміжні матеріали:
Підручник(параграф 15), параграф 47( Географія), географічний атлас.
Витік річки — місце початку річки. Витоком річки може бути озеро, болото, джерело, у горах — льодовик. В Карпатах багато малих річок починається з джерел[1]. Кожна річка тече по звивистому заглибленню, що простягаєтся від витоку до гирла. Це заглиблення називають річковою долиною.
Рі́чка (рідше ріка́)[1] — природний водний потік (водотік), який витікає з джерела, озера чи болота (рідше), має власне сформоване річище і тече під дією сили тяжіння; живиться поверхневими й підземними водами, а також атмосферними опадами свого сточища (басейну). Вирізняють річки гірські та рівнинні. Інколи річки бувають сезонними.
Межень — найнижчий рівень води в річці. Під час межені витрата води в річці незначна, головне джерело живлення — підземні води. В помірних широтах буває літня й зимова межень. Літня межень наступає в результаті поглинання води поверхнею й високою випаровуваністю, зимова межень — в результаті відсутності поверхневого живлення.
На території України виділяють 9 основних річкових систем. Найбільші з них: Дніпро, Дунай, Дністер, Південний Буг, Сіверський Дінець.
Домашнє завдання:
1. Параграф 15(Н.С).
2. Стор 94-95.
3. Параграф 47( Географія).
4. Підготувати матеріал про найбільші річки України(вибірково).
Взяти контурні карти.
1.12.2020
Дивовижні річки Землі. Вплив рельєефу на напрям і швидксть течії річки.
1. Перевірка Домашнього завдання:
- Що таке річка і її значення?
- Чому річки течуть, яка їх особливість?
- Складові частини річки?
- Що таке повінь, паводок, межень?
- Показати на карті світу самі великі річки.
2. Вивчення нового матеріалу:
- Характеристика рівнинних річок(демонстрація досліду)
- Гірські річки(стор.90), вірш стор. 90.
" Вода по краплі й камінь точить".
- Особливості течії рівнинних рік.
- Особливості течії Дніпра:
- Яка причина зміни напрямку течеї.
- Взаємозвязок гідросфери і літосфери. Руйнівна сила річок.
- Дельта річки.
Домашнє Завдання:
- Дивовижні річки Землі. Значення річок(параграф 48- Географія).
-Навколишній світ(параграф 16), Стор.96(письмово).
2 Урок:
1.Практична робота з контурними картами. Показати і підписати річки України(фізична карта України)-стор.24.
2. Описати одну із річок України.
Тема уроку
Хід уроку:
1. Перевірка домашнього завдання
2. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ:
2 Урок
Самостійна робота
1. На фізичній карті світу показати: Каспіське озеро, Байкал, Вікторія, Балхаш, Великі Американські озера.
2. Описати в робочому зошиті одне із унікальних озер(дивись презентацію).
Домашнє завдання:
Н.С.- параграф 11, стор.69(письмово).
Географія- параграф 49.
Здати контурні карти.
08.12.2020
Тема- Болота, типи боліт. Рослинний і тваринний світ боліт.
Хід уроку
1. Перевірка знань(тести).
2. Вивчення нового матеріалу:
- Визначення.
- Утворення боліт.
- Типи боліт.
ДЕМОНСТРАЦІЯ:
2 урок(самостійна робота)
Рослинни й і тваринний світ боліт:
- Параграф 50(географія), Н.С.- параграф 12.
- Стор.73( одне завдання на вибір).
Тесты:
17.12.2020
Тема: Підземні води: мінеральні і термальні води- хімічний склад.
Відео- https://www.youtube.com/watch?v=5N-CKv82KZE
Які морські рослини і тварини вам відомі?
Пригадайте, як пристосовані тварини до життя у водному середовищі морів і океанів.
ГРУПИ МОРСЬКИХ МЕШКАНЦІВ ЗА УМОВАМИ ІСНУВАННЯ. Серед мешканців Світового океану є і мікроскопічні бактерії, і крихітні рослини та тварини, яких у літрі води вміщуються мільйони. А є й справжні велетні — водорості завдовжки кілька десятків метрів і тварини масою десятки тонн. За умовами існування розрізняють кілька груп морських мешканців: планктон, нектон, бентос (мал. 204).
Планктон — це дрібні рослини і тварини, які населяють товщу води і яких переносять хвилі й течії. Це дрібні водорості, черв’яки, рачки, креветки,медузи. Планктон — основна їжа більшості мешканців океану, в тому числі риб і китів. Подекуди в океані планктону буває так багато, що він нагадує густі завислі хмари. У цій товщі «поживного пюре» «висять» медузи різних кольору і форми. Такі райони багаті на рибу.
Нектон — морські тварини, які активно рухаються у воді. Це кити, дельфіни, моржі, тюлені, восьминоги, кальмари, водяні змії, черепахи та різноманітні риби. Вони легко можуть долати великі відстані.
Бентос — рослини і тварини, що оселилися на дні. У «підвальному поверсі» о ке ану живуть водорості, корали, губки, морські зірки, краби, черв’яки. Водорості отримують із води поживні речовини всією своєю поверхнею.
Матеріал з даної теми можна знайтив підручнику географії(6 клас).
На стор.177-179.
Домашнє завдання:
-Н.С. параграф 20.
-Г. параграф 45.
Підготуватися до К.Р.( повторить: будова річки, озера, підземні води, гейзери,
океани і моря).
13.01.2021
Тема уроку: Походження, склад, будова земної атмосфери.
Роль живих організмів у формуванні атмосфери.
Атмосфера інших планет, способи вивчення земної атмосфери.
Озоновий шар і його значення для живих організмів.
Хід уроку
1. Актуалізація знань:
- Які частини земної земної сфери ми вивчили?
- Що таке атмосфера?( Послухати відповіді дітей).
2. Вивчення нового матеріалу:
ПЛАН:
1) Як утворився повітряний океан?
2) Значення атмосфери для життя на Землі(стор.4).
3) Малюнок до прикладів на стор.5.(самостійно).
4) Сучасний склад атмосфери(діаграмма на стор.5).
5) Атмосфера інших планет(стор.6).
6) Будова Земної атмосфери(демонстрація).
2 урок(самостійна робота)
Комментариев нет:
Отправить комментарий